Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

data od

data do

Wycieczka do Lichenia - ŚDS w Licheniu

W dniach 17-18 października 2018 roku 20 uczestników ŚDS – u oraz 3 opiekunów było na wycieczce w Licheniu. Licheń to miejsce słynące z objawień maryjnych oraz największego w Polsce sanktuarium. Plan tych dwóch dni był ambitny. W środę wyjechaliśmy z Zawiercia o 8 rano, parę minut po 13 byliśmy pod Licheniem w Lesie Grąblińskim czyli miejscu objawień. Spacerowaliśmy około godziny, zrobiliśmy wiele pamiątkowych zdjęć. O 14.30 mieliśmy obiad, o 16 byliśmy na Mszy w Bazylice, która zrobiła na wszystkich ogromne wrażenie. Po Mszy wjechaliśmy na taras widokowy znajdujący się na wysokości 31 piętra i podziwialiśmy rewelacyjne, malownicze widoki rozciągające się z tej wysokości. Potem mieliśmy kolacje i czas na odpoczynek. O godzinie 21 osoby chętne mogły pójść na Apel Maryjny. W czwartek nasz plan był również bogaty. O 8 rano śniadanie, o 9 mieliśmy zwiedzanie z przewodnikiem, potem poszliśmy zaczerpnąć wody z cudownego źródełka, odwiedziliśmy muzeum, byliśmy na Golgocie. O 12 zdążyliśmy na Mszę do bazyliki, byliśmy nawet oficjalnie przywitani przez księdza celebransa. Po 13 byliśmy na obiedzie i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Zawiercia. O 19 zajechaliśmy bezpiecznie do domu. Te dwa dni to był czas obfitujący w wiele wrażeń natury estetycznej, duchowej i edukacyjnej. Była to terapia przez sztukę z najwyższej półki. Mieliśmy czas, żeby się pomodlić we własnych intencjach, których mieliśmy sporo, a także w intencjach naszych bliskich. Nasi uczestnicy byli bardzo zadowoleni. Już nie mogą się doczekać kolejnej wycieczki.

PAŹ

Przeciwdziałanie przemocy i uzależnieniom

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.