Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Samorządowy portal internetowy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu

POMOC SPOŁECZNA

Wsparcie potrzebującym

Filtrowanie aktualności

data od

data do

Kropla wspomnień, szum morza jak ślady odciśnięte na piasku zostawiły tęsknotę"

W dniu 20 lipca o godz. 23.30 wyruszyliśmy pociągiem na turnus rehabilitacyjno – wypoczynkowy do malowniczej Łeby aby przez 10 dni odpoczywać nad Bałtykiem. 16 uczestników, 3 opiekunów zamieszkało w ośrodku wypoczynkowym "KORAL" usytuowanym pośród sosen pasma nadmorskiego, 200 m. od morza i piaszczystej plaży. Po przyjeździe na miejsce i zakwaterowaniu wyruszyliśmy na podbój Łeby, która przywitała nas słonecznie. Korzystaliśmy w pełni z uroków miasta i okolic oraz ciepłej wody Bałtyku.

Mieliśmy okazję skorzystać z wycieczki do Trójmiasta, która okazała się strzałem w dziesiątkę. Podziwialiśmy piękno i zabytki. Wycieczkę zaczęliśmy od Gdańska Oliwy, gdzie nasza grupa uczestniczyła w koncercie na słynnych organach oliwskich. Niesamowite wrażenie zrobiły na nas barokowe figury aniołków które poruszały swoimi instrumentami w takt muzyki.

Moc emocji przysporzył nam również Miejski Ogród Zoologiczny w Oliwie.

Potem wyruszyliśmy autokarem w dalszą podróż aby pospacerować po Starówce i napić się pysznej kawy w kawiarni obok słynnej fontanny Neptuna. Z niecierpliwością czekaliśmy aby o godz. 17.00

zobaczyć "Panienkę z okienka"- fikcyjną postać młodej gdańszczanki funkcjonującej jako część mechanizmu zamontoweanego na szczytowym oknie przyklegającym do Dworu Artusa Nowego Domu Ławy.

Na konie pełnej wrażeń wycieczki pojechaliśmy do Sopotu gdzie odwiedziliśmy słynny deptak "Monciak" po którym mogliśmy pospacerować oraz zrobić pamiątkowe zdjęcia.

Wieczorem zmęczeni, ale szczęśliwi pojechaliśmy do naszego ośrodka.

Kolejną atrakcją był rejs statkiem, który dostarczył wszystkim niesamowitych wrażeń, szczególnie, że wiatr nieźle dawał o sobie znać. Z rozkołysanego falami statku zeszliśmy na stały ląd, gdzie udaliśmy się na pyszny obiad.

Mieliśmy okazję przenieść się na chwilę w bajkowe lata, ponieważ udało nam się wziąść udział w paradzie postaci bajkowych pt. "Mały i duży" Postacie te w kolorowych strojach umieszczone były na platformie, które tańczyły w rytm muzyki.

Na pożegnanie naszego pobytu zorganizowaliśmy ognisko połączone z pieczeniem kiełbasek. Śpiewaliśmy piosenki biesiadne, opowiadaliśmy kawały, śmiechu nie było końca.

I tak spędziliśmy beztrosko 10 dni w Łebie która pożegnała nas piękną pogodą. Wypoczęci, zrelaksowanii wróciliśmy do naszej codzienności.

WRZ

Przeciwdziałanie przemocy i uzależnieniom

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.