Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Samorządowy portal internetowy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu

POMOC SPOŁECZNA

Wsparcie potrzebującym

Filtrowanie aktualności

data od

data do

Poniższy tekst został napisany przez grupę podopiecznych biorących udział w turnusie.

Do miejsca zakwaterowania przyjechaliśmy autokarem ze Słupska. Pokoje, w których mieszkaliśmy były gustowne i dobrze wyposażone. Droga nad morze prowadziła przez las a inna przez miasto. Pierwsza wycieczka nad morze skończyła się plażowaniem. Szczególnie interesująca była wycieczka do starej części miasta zakończona w porcie. Przy promenadzie było dużo smażalni ryb, które często odwiedzaliśmy(szczególnie smaczna była flądra). Obiady jedliśmy w ośrodku, były zawsze punktualnie i dobrze podane. Między posiłkami robiliśmy sobie w pokoju kawę i odpoczywając oglądaliśmy telewizję. Wycieczki nad morze odbywały się codziennie, słońce nadmorskie chwytało natychmiast. Rano odbywała się gimnastyka w pobliskim lasku, po której nabieraliśmy apetytu. W ośrodku byliśmy razem z grupą emerytów z Jastrzębia. Wieczorek zapoznawczy odbył się w pierwszych dniach turnusu, na którym grał zespół, był poczęstunek, wszyscy bawiliśmy się do próżna wieczorem. Po kilku dniach był grill przed ośrodkiem połączony z tańcami. Na jednej z wycieczek do miasta odwiedziliśmy muzeum chleba, które nam się bardzo podobało. Szczególną atrakcją ośrodka była wycieczka łodzią Wikingów, na którą wybraliśmy się całą grupą. Wszędzie towarzyszył nam nasz fotograf Krzysztof P., który robił nam zdjęcia, najładniejsze to te przy porcie jachtowym oraz na falochronie. Następna atrakcja to przejażdżka lokomotywą, wycieczkowa po Ustce, zwiedzanie ważniejszych ośrodków wypoczynkowych. Turnus odbywał się podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej, dlatego oglądaliśmy w ośrodku prawie wszystkie mecze. Drugi wieczorek przy grillu był również udany. Wycieczki nad morze połączone były nie rzadko z degustacją ryby lub lodów. I tak upływał nam czas, który nieuchronnie dobiegał do końca. Pożegnalny wieczorek odbył się przy poczęstunku, muzyce i tańcach. Pozostało tylko przygotowanie się do wyjazdu. Ze smutkiem żegnaliśmy się z Ustką i kierownictwem ośrodka, z którym współpraca układała się bardzo dobrze.

SIE

Przeciwdziałanie przemocy i uzależnieniom

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.