Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

data od

data do

Wycieczka po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej

Korzystając z pięknych, słonecznych dni lipcowych grupa 15 Uczestników oraz 3 terapeutów ze Środowiskowego Domu Samopomocy w Zawierciu odwiedziła Częstochowę a dokładnie Klasztor na Jasnej Górze. Uczestnicy bardzo entuzjastycznie zareagowali na pomysł takiego wyjazdu. Część z nich nie była wcale, a część nie była już wiele lat w duchowej stolicy Polski. Spotkaliśmy się o 8 rano na dworcu PKP, kupiliśmy bilety i wyruszyliśmy w naszą małą pielgrzymkę.

Będąc na Jasnej Górze zwiedziliśmy Muzeum 600-lecia, Skarbiec, obejrzeliśmy Drogę Krzyżową namalowaną przez Jerzego Dudę-Gracza oraz podziwialiśmy Bazylikę. O godzinie 11 byliśmy na Mszy Świętej w samej kaplicy Cudownego Obrazu. Przez tych kilka godzin byliśmy wręcz bombardowani doznaniami estetycznymi i duchowymi. Mieliśmy plan wejść na wieżę i zobaczyć panoramę miasta, ale niestety była nieczynna. Później spacerowaliśmy po jasnogórskim parku i poszliśmy na obiad do Mc Donalda, co też było sporą atrakcją.

Był czas na zakup pamiątek i zrobienie zdjęć. Po godzinie 15 mieliśmy pociąg powrotny i o 16 szczęśliwie przybyliśmy do Zawiercia. Uczestnicy byli bardzo szczęśliwi, że odwiedzili tak ważne miejsce dla Polaków.

Wyjazdy są świetną okazją do integracji, do treningu budżetowego, treningu poprawnych zachowań w miejscach użyteczności publicznej, treningu edukacyjnego oraz terapii ruchowej. Miłe wrażenia, piękne wspomnienia oraz wiedza zostaną z nami na długo.

LIP

Przeciwdziałanie przemocy i uzależnieniom

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Zdjęcie:

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.